Ford F-350 Rat by Maciejek
wstyd powiedziec ale nie mierzyłemRadek pisze:Ile masz RTI?maciejek pisze:wiem o tym ale mysle,ze gdyby zawieszenie miało lepszy wykrzyz a co za tym idzie większą przyczepnosc to było by lepiej ,a teraz jakies małe przełamanie terenu i juz której koło ''wisi''Radek pisze:Blokada mostów jest podstawą, dopiero potem opony i zawieszenie.
- Marcin
- Weteran / AT!
- Posty: 5128
- Rejestracja: 2006-11-27, 13:31
- Imię: M
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
maciejek pisze:wiem o tym ale mysle,ze gdyby zawieszenie miało lepszy wykrzyz a co za tym idzie większą przyczepnosc to było by lepiej ,a teraz jakies małe przełamanie terenu i juz której koło ''wisi''Radek pisze:Blokada mostów jest podstawą, dopiero potem opony i zawieszenie.
i tak to sobie tłumacz
wykrzyż przy dobrym modelu, z mocnym silnikiem nie ma aż tak wielkiego znaczenia, jak mu się kiedyś przypisywało
jazda bez blokady to strzał w kolano
przyjedź na zawody to zobaczysz jak modele jeżdżą
Ostatnio zmieniony 2012-04-09, 16:08 przez Marcin, łącznie zmieniany 1 raz.
dzisiaj wrzuciłem nowe wały, tzn. miks fordowskiego yokesa z traksasowskim wałem, wrażenia pozytywne , o dziwo zniknął problem o którym kiedyś pisałem , o tajemniczym efekcie ''łe, łe'', czyli efektem, niby wyjajowanych opon, jak sie okazuje to wina tamiyowskich wałów, ogólnie maszyna ciszej pracuje bo ostatnio robiłem przegląd r2i przy składaniu nie żałowałem smaru