TL-01 trial (plany)
-
- Teoretyk
- Posty: 48
- Rejestracja: 2006-07-10, 18:07
- Imię:
- Lokalizacja: stargard
TL-01 trial (plany)
Witam. zawsze chciałem mieć model trialowy ale zawsze brakowało funduszy więc postanowiłem za jakiś czas kupić model TL-01 + dłuższe amorki + koła od CC-01 lub od TLT ( te co na rojnie są za 120zł). i teraz do was pytanie. Czy to co planuje zrobić będzie mogło jeździć porównywalnie dobrze w terenie do modelu CC-01???? widziałem że inni modelarze już próbowali robić takie przeróbki i wychodziły im z całkiem dobrym skutkiem. ale chciałbym wiedzieć zanim zaczne działać czy to będzie miało sens i czy da rade w jakiś teren wjechać bo głównie to na tym mi zależy.
ps. jeśli jakieś pytanie było ni rozsądne to sorki. i z góry dzięki za odpowiedzi. a i czy znacie możę stronę z takimi tlkami?
ps. jeśli jakieś pytanie było ni rozsądne to sorki. i z góry dzięki za odpowiedzi. a i czy znacie możę stronę z takimi tlkami?
Największym problemem z tl to brak odpowiedniego przełożenia (tak mi się wydaje), ale na pewno da się dorobić redukcje gdzieś nawet cos takiego widziałem, zmniejszając koła zyskasz trochę na mocy a prędkość spadnie to jest plus, ale również spadnie prześwit to minus.Ale wydaje mi się ze można spokojnie konkurować telką z CC-01. CC ma ruwniesz niezależne zawieszenie z przodu i na pewno niema ono takiego prześwitu jak tl. W telce musisz założyć dusze wahacze i amortyzatory z miękkimi sprężynami np. od e-maxa ale to już wiesz kombinuj nie można się poddawać ja mam twin detonatora i tez myślałem o założeniu mniejszych kuł i wolnoobrotowych silników. A masz morze jakieś zdjęcia twojego modelu na tych kołach od cc.
-
- Teoretyk
- Posty: 48
- Rejestracja: 2006-07-10, 18:07
- Imię:
- Lokalizacja: stargard
no tak ale biorąc pod uwagę ile kosztuje CC-01 a ile TL-01 to widać różnicę. mój kosztorys jaki zrobiłem wygląda następująco. TL-01 ok.100zł + amorki ok.30zł + koła ok.80zł = 210zł więc raczej różnice widać. a tl-01 to kupie samo podwozie.
bo ja to nie chce dawać długich wachaczy. chce zrobić coś jak cc-01.
p.s możesz podać linka do zdjęć tej twojej tlki ??
bo ja to nie chce dawać długich wachaczy. chce zrobić coś jak cc-01.
p.s możesz podać linka do zdjęć tej twojej tlki ??
to niejest tlka http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=106763427 był tani jak nato co w nim jest :lol:
- Tomy
- * PIONIER / AT! *
- Posty: 2650
- Rejestracja: 2006-06-29, 20:39
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Wielka Polska :)
- Podziękował : 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
ja też przerabiam TL01B - czyli bonzera - (ma dłuższe wachacze od Tl01)
co zostało zrobione:
- pełne ułożyskowanie
- wymiana standardowej aparatury na traxxas
- wymiana regulatora na regulator tamiya teu101bk (trochę prosty ale pociągnie silnik niskoobrotowy - mam nadzieję)
- wieżyczki aluminiowe i amory olejowe od -T-Maxxa
- zblokowany zupełnie tylny dyfer (klej na ciepło) i "spowolniony" towotem przedni dyfer
- aluminiowa osłona podwozia
- przemalowana na czarny mat i powycinana buda tigera
w planie:
- czekam na silnik LRP Truck Puller 2 7,2V - dziś miał zostać wysłany
- zastanawiam się nad serwem Hitec h635 z karbonowymi trybami (5kg) - myślę że starczy (już prawie zamówione bo zamieniam serwo Tower Pro MG955, które nie zdało egzaminu)
- osłony grilla i tyłu z rurek - coś na kształt prawdziwej terenówki
- być może wymiana budy na volvo lub mercedesa actrossa od Brudera:)
pomimo, że nie będzie to redukcyjne auto sądzę, że będzie dobrze jeździć i fajnie wyglądać
jak pokazują Czesi - wszystkim da się śmigać w trialu
powodzenia
co zostało zrobione:
- pełne ułożyskowanie
- wymiana standardowej aparatury na traxxas
- wymiana regulatora na regulator tamiya teu101bk (trochę prosty ale pociągnie silnik niskoobrotowy - mam nadzieję)
- wieżyczki aluminiowe i amory olejowe od -T-Maxxa
- zblokowany zupełnie tylny dyfer (klej na ciepło) i "spowolniony" towotem przedni dyfer
- aluminiowa osłona podwozia
- przemalowana na czarny mat i powycinana buda tigera
w planie:
- czekam na silnik LRP Truck Puller 2 7,2V - dziś miał zostać wysłany
- zastanawiam się nad serwem Hitec h635 z karbonowymi trybami (5kg) - myślę że starczy (już prawie zamówione bo zamieniam serwo Tower Pro MG955, które nie zdało egzaminu)
- osłony grilla i tyłu z rurek - coś na kształt prawdziwej terenówki
- być może wymiana budy na volvo lub mercedesa actrossa od Brudera:)
pomimo, że nie będzie to redukcyjne auto sądzę, że będzie dobrze jeździć i fajnie wyglądać
jak pokazują Czesi - wszystkim da się śmigać w trialu
powodzenia
- Tomy
- * PIONIER / AT! *
- Posty: 2650
- Rejestracja: 2006-06-29, 20:39
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Wielka Polska :)
- Podziękował : 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
ta karoseria jest treningowa - jak zacznie wsio działać zakładam budę od ciężarówki
http://img440.imageshack.us/my.php?image=dechy1bb8.jpg
http://img440.imageshack.us/my.php?image=ogniskoli5.jpg
http://img440.imageshack.us/my.php?image=dechy1bb8.jpg
http://img440.imageshack.us/my.php?image=ogniskoli5.jpg