Axial SCX10 Jeep Wrangler Unlimited C/R Edition by Marins
- Marins
- Początkujący
- Posty: 136
- Rejestracja: 2014-09-22, 18:17
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Grójec
- Podziękował : 4 razy
Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Unlimited C/R Edition by Marin
1: Buda w chwili obecnej waży 410g więc nie wiele. Dojdzie trochę szpeju typu dach , bagaznik dachowy , itp. czyli wychodzi na to że i tak mam za dużo w kołach? Chociaż idąc śladem Jerrego teraz powiniennem dodać po 100g na koło czyli ważyłoby jakieś 300g?
2: Składam już zabezpieczoną elektronikę i chciałbym rozłożyć finalnie cały ciężar.
Nie wiem która opcja jest najlepsza? Bateria sporo waży i jest dużych rozmiarów. Dając na przód nie wiem czy już nie za dużo tego będzie. Z kolei na tyle wydaje się być trochę lżejszy przód.
2: Składam już zabezpieczoną elektronikę i chciałbym rozłożyć finalnie cały ciężar.
Nie wiem która opcja jest najlepsza? Bateria sporo waży i jest dużych rozmiarów. Dając na przód nie wiem czy już nie za dużo tego będzie. Z kolei na tyle wydaje się być trochę lżejszy przód.
- Marins
- Początkujący
- Posty: 136
- Rejestracja: 2014-09-22, 18:17
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Grójec
- Podziękował : 4 razy
Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Unlimited C/R Edition by Marin
Teraz to nie wiem bo kola rozkrecone i czekam na jakis pomysl ile ciezarkow i czy w ogole jakies dodawac. Zwaze bez kol, moze to cos rozjasni.
- Marins
- Początkujący
- Posty: 136
- Rejestracja: 2014-09-22, 18:17
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Grójec
- Podziękował : 4 razy
Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Unlimited C/R Edition by Marin
2260g bez kol
Kolo bez ciezarkow wazy 195g.
Razem wychodzi 3040
Ok 100g dojdzie szpeju do budy
Sama buda wazy teraz 420g
Kolo bez ciezarkow wazy 195g.
Razem wychodzi 3040
Ok 100g dojdzie szpeju do budy
Sama buda wazy teraz 420g
- Marins
- Początkujący
- Posty: 136
- Rejestracja: 2014-09-22, 18:17
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Grójec
- Podziękował : 4 razy
Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Unlimited C/R Edition by Marin
No dobra kółka zrobione , narazie bez ciężarków , dziś porobię testy. Bateria wylądowała z tyłu w poprzek bo to dawało w miarę równie rozdzieloną masę. A jak dodam jeszcze zapas na tył to będzie prawie idealnie.
Kurcze te nowe oponki trochę mniejsze
Kurcze te nowe oponki trochę mniejsze
- szwedu
- Teoretyk
- Posty: 197
- Rejestracja: 2008-07-28, 00:28
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wroclaw
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Unlimited C/R Edition by Marin
Oczywiście że mniejsze :] Raczej wiedziałeś kupując i pomierzyłeś przed kupnem bo pewnie pod odpowiednią klasę je chciałeś? Teraz na pewno trzeba skrócić skok amortyzatorów i karoserie opuścić najniżej jak się da na słupkach.
- Marins
- Początkujący
- Posty: 136
- Rejestracja: 2014-09-22, 18:17
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Grójec
- Podziękował : 4 razy
Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Unlimited C/R Edition by Marin
No wlasnie kicha bo bylem pewien ze maja 118 a nie 108 cos mi sie pomieszalo a taki fajny bierznik maja.
Teraz nie wiem czy przerabiac model na sport czy szukac nowych opon ... Ale to kolejne koszta Argh :zly
Teraz nie wiem czy przerabiac model na sport czy szukac nowych opon ... Ale to kolejne koszta Argh :zly
- Marins
- Początkujący
- Posty: 136
- Rejestracja: 2014-09-22, 18:17
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Grójec
- Podziękował : 4 razy
Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Unlimited C/R Edition by Marin
No niby nie, ale w sporcie tak naprawde tez przydalyby sie wieksze
- Marins
- Początkujący
- Posty: 136
- Rejestracja: 2014-09-22, 18:17
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Grójec
- Podziękował : 4 razy
Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Unlimited C/R Edition by Marin
A jest jakas szansa zeby gdzies zamowic oponki pitbull rock beast lub flat irony tak zeby zdazyly dojsc do zawodow w Wildze?
- rafal-waw
- Znawca / AT!
- Posty: 1184
- Rejestracja: 2014-07-14, 09:52
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Pomiechówek
- Podziękował : 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Unlimited C/R Edition by Marin
To są felgi Stalowe Gmade ? I jeszcze chcesz je dociążać ...
Z własnego doświadczenia wiem że za duża masa na kołach to też problem .
Z własnego doświadczenia wiem że za duża masa na kołach to też problem .
- Marins
- Początkujący
- Posty: 136
- Rejestracja: 2014-09-22, 18:17
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Grójec
- Podziękował : 4 razy
Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Unlimited C/R Edition by Marin
Tak ,stalowe Gmade. Chwilowo są bez obciążenia. Pojeździć muszę i sprawdzić ale czekam na chuby bo mi kolo odpada
- szwedu
- Teoretyk
- Posty: 197
- Rejestracja: 2008-07-28, 00:28
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wroclaw
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Unlimited C/R Edition by Marin
flat irony sa na forum w sprzedam
rozne-roznosci-t13551.html
Tylko ten , no teges... one tez maja 107mm więc znowu nie kup czegoś czego nie chcesz :hammer
rozne-roznosci-t13551.html
Tylko ten , no teges... one tez maja 107mm więc znowu nie kup czegoś czego nie chcesz :hammer
- Marins
- Początkujący
- Posty: 136
- Rejestracja: 2014-09-22, 18:17
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Grójec
- Podziękował : 4 razy
Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Unlimited C/R Edition by Marin
A no wlasnie , ponoc nawet 105 . Szukam tych co maja 121 na 43? Lub pitbulli one maja chyba 114
- Marins
- Początkujący
- Posty: 136
- Rejestracja: 2014-09-22, 18:17
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Grójec
- Podziękował : 4 razy
Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Unlimited C/R Edition by Marin
Flat Irony xl 121/43 dzisiaj przyszły (szybko) . Złożyłem - 230g bez obciążenia, założyłem i co ? :decha
Nie mogę na nich podjechać pod górkę pod która podjeżdżam na tych małych 108...
Już widzę minę Jerrego :wysmiewa
Moja "górka" to ławeczka do ćwiczeń obszyta skórą / skają ustawiona na najwyższy szczebel , ale nie wiem jaki tam kąt jest.
Najgorsze że pierwsze co zamówiłem to chuby, wszystko inne zamawiane o wiele później poprzychodziło a tych jeszcze nie ma... nie mogę przez to pojeździć i potestować na powietrzu.
Powiększyłem RTI i jest na granicy 900 (na flat ironach) , zależy jak najadę , raz jest więcej raz mniej
Z tyłu zamocowałem po skosie amortyzatory (przednich nie mogłem bo opony zawadzały przy skręcie) i powyjmowałem ze wszystkich sprężyny oraz te tulejki/ograniczniki plastikowe
Na filmikach widać że takie koło na dropie zeby opadło musi być ruszane lewo prawo. A u mnie samo leci w dół bez oporów...
Jutro wrzucę jakieś fotki bo już słabe światło mam.
Do tych flat ironów przydałaby się inna karoseria bo tą podwyższyłem o 3 oczka a i tak jeszcze wadzi...
Nie mogę na nich podjechać pod górkę pod która podjeżdżam na tych małych 108...
Już widzę minę Jerrego :wysmiewa
Moja "górka" to ławeczka do ćwiczeń obszyta skórą / skają ustawiona na najwyższy szczebel , ale nie wiem jaki tam kąt jest.
Najgorsze że pierwsze co zamówiłem to chuby, wszystko inne zamawiane o wiele później poprzychodziło a tych jeszcze nie ma... nie mogę przez to pojeździć i potestować na powietrzu.
Powiększyłem RTI i jest na granicy 900 (na flat ironach) , zależy jak najadę , raz jest więcej raz mniej
Z tyłu zamocowałem po skosie amortyzatory (przednich nie mogłem bo opony zawadzały przy skręcie) i powyjmowałem ze wszystkich sprężyny oraz te tulejki/ograniczniki plastikowe
Na filmikach widać że takie koło na dropie zeby opadło musi być ruszane lewo prawo. A u mnie samo leci w dół bez oporów...
Jutro wrzucę jakieś fotki bo już słabe światło mam.
Do tych flat ironów przydałaby się inna karoseria bo tą podwyższyłem o 3 oczka a i tak jeszcze wadzi...
- Gorg
- Dinożarł / AT!
- Posty: 2099
- Rejestracja: 2008-09-24, 17:28
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Rogoźnik
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Unlimited C/R Edition by Marin
wydaje mi się, że wyjmowanie pianek z flat iron'ów nic nie da. Mam je w wersji 108 mm. One z założenia są płaskie - czyli cały bieżnik przylega do gruntu. Jeśli wyjmiemy wkładki to bieżnik się złamie np. na środku i nie będzie przylegał całością a brzegami.
Wyjmowanie wkładek lub nacinanie w ripsawach ma sens bo są półokrągłe i wtedy większą powierzchnią przylegają.
Z moich doświadczeń z tymi oponami to: nie robią jak ripsawy ale nie jest z nimi tak źle. Sprawdź je w terenie bo na desce treningowej to masz nijakie doświadczenia a tyko doktorat z teoretyki niestosowanej
Myślę że najwyższy czas abyś ubrudził model a do dywagacji na temat wyższości któryś opon wrócił pod koniec sezonu po wielu godzinach wyjeżdżonych modelem bo wtedy będziesz miał porównanie. Całe szczęście koniec zimy więc można zaczynać sezon
Wyjmowanie wkładek lub nacinanie w ripsawach ma sens bo są półokrągłe i wtedy większą powierzchnią przylegają.
Z moich doświadczeń z tymi oponami to: nie robią jak ripsawy ale nie jest z nimi tak źle. Sprawdź je w terenie bo na desce treningowej to masz nijakie doświadczenia a tyko doktorat z teoretyki niestosowanej
Myślę że najwyższy czas abyś ubrudził model a do dywagacji na temat wyższości któryś opon wrócił pod koniec sezonu po wielu godzinach wyjeżdżonych modelem bo wtedy będziesz miał porównanie. Całe szczęście koniec zimy więc można zaczynać sezon
- Marins
- Początkujący
- Posty: 136
- Rejestracja: 2014-09-22, 18:17
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Grójec
- Podziękował : 4 razy
Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Unlimited C/R Edition by Marin
No nareszcie doszly chuby. Bede mogl w koncu pojezdzic
A moze zamiast wyjmowac calkiem te pianki wystarczy wyciac gwiazdki albo np sciac z polowe z grubosci?
Podejrzewam ze trzeba to ugryzc na zasadzie prob i bledow. Tylko one tak ciezko sie skrecaja...
Czy drewniana paleta bedzie dobrym wyznacznikiem podjazdow?
A moze zamiast wyjmowac calkiem te pianki wystarczy wyciac gwiazdki albo np sciac z polowe z grubosci?
Podejrzewam ze trzeba to ugryzc na zasadzie prob i bledow. Tylko one tak ciezko sie skrecaja...
Czy drewniana paleta bedzie dobrym wyznacznikiem podjazdow?