Vaterra Ascender by Bonk
- bonk
- Adept / AT!
- Posty: 459
- Rejestracja: 2017-09-07, 20:53
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: W-wa/Lubartów
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Vaterra Ascender by Bonk
Nieszczęsne drzwi zostały naprawione po półtorej miesiąca A w Anglii niestety się nie popisałem, skończyłem w połowie stawki. Na otarcie łez w Grudniu udało się wygrać Drużynowe Mistrzostwa Polski
- bonk
- Adept / AT!
- Posty: 459
- Rejestracja: 2017-09-07, 20:53
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: W-wa/Lubartów
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Vaterra Ascender by Bonk
Pora na małą aktualizację. W końcu doczekałem się paczuszki od majfrendów (jedyne 69 dni ). Na pierwszy ogień idzie wymiana felg.
Poczytałem pół internetu jak zdjąć oryginalne opony z felg. Bałem się, że guma nie przeżyje moczenia w acetonie. Pierwsza próba z suszarką do włosów. Nieudana. Postanowiłem zatem podejść do problemu klasycznie.
Po dwóch godzinach przy garach udało się zdemontować Super Swampery. Wyszło nieźle. Guma się nigdzie nie porwała i nie uszkodziła. Wymagały nieco doczyszczenia.
Na drugi dzień, po wysuszeniu gąbeczek i przykręceniu śrubokrętem 130 śrubek (zajęło to półtorej odcinka Kuchennych Rewolucji Magdy Gessler :P ) udało się otrzymać taki efekt:
Pierwsze testy planujemy na weekend. Modyfikacje planuję wprowadzać stopniowo. Postanowiłem póki co nie dociążać felg ołowiem. Zmiana po samej wymianie plastików na alu to około ćwierć kilo więcej.
Myślę, że zmiana powinna być zauważalna. Dam znać
Pozdrawiam!
Bonk
Poczytałem pół internetu jak zdjąć oryginalne opony z felg. Bałem się, że guma nie przeżyje moczenia w acetonie. Pierwsza próba z suszarką do włosów. Nieudana. Postanowiłem zatem podejść do problemu klasycznie.
Po dwóch godzinach przy garach udało się zdemontować Super Swampery. Wyszło nieźle. Guma się nigdzie nie porwała i nie uszkodziła. Wymagały nieco doczyszczenia.
Na drugi dzień, po wysuszeniu gąbeczek i przykręceniu śrubokrętem 130 śrubek (zajęło to półtorej odcinka Kuchennych Rewolucji Magdy Gessler :P ) udało się otrzymać taki efekt:
Pierwsze testy planujemy na weekend. Modyfikacje planuję wprowadzać stopniowo. Postanowiłem póki co nie dociążać felg ołowiem. Zmiana po samej wymianie plastików na alu to około ćwierć kilo więcej.
Myślę, że zmiana powinna być zauważalna. Dam znać
Pozdrawiam!
Bonk
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6929
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: Vaterra Ascender by Bonk
Trochę się nawkręcałeś
Zmiany na plus, niemniej 40g na koło w ciężarkach (jedna warstwa cieżarków klejonych wzdłuż) by nie zaszkodziło.
Pojeździsz na obecnym zestawie, to sam ocenisz czy jest sens dokładać.
Zmiany na plus, niemniej 40g na koło w ciężarkach (jedna warstwa cieżarków klejonych wzdłuż) by nie zaszkodziło.
Pojeździsz na obecnym zestawie, to sam ocenisz czy jest sens dokładać.
- bonk
- Adept / AT!
- Posty: 459
- Rejestracja: 2017-09-07, 20:53
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: W-wa/Lubartów
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Vaterra Ascender by Bonk
Jest dokładnie tak jak mówisz - chcę potestować taki zestaw zanim będę dalej dociążał. Nie chcę przesadnie obciążyć układu napędowego, ani zrobić pokraki, która utonie w pierwszej piaszczystej czy błotnistej przeszkodzie. Rozważam też zmianę gąbek w kołach na Crazy Crawler'owe.
- bonk
- Adept / AT!
- Posty: 459
- Rejestracja: 2017-09-07, 20:53
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: W-wa/Lubartów
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Vaterra Ascender by Bonk
Jesteśmy po pierwszych testach terenowych. Zmiana w zachowaniu modelu jest zdecydowanie zauważalna. Póki co nie dokładam więcej ciężarków. Kolejne modyfikacje na liście na ten miesiąc:
1. Zmiana kąta amortyzatorów (muszę kupić małe śrubeczki bo niestety mój lotniczy warsztat jest ubogi w takie rzeczy)
2. Wymiana serwa (jak tylko dojdzie paczka od moich przyjaciół z Chin)
3. Podcięcie opon (jak wyhoduję sobie odpowiednio duże cojones, żeby zacząć ciąć :P )
Pozdrawiam
1. Zmiana kąta amortyzatorów (muszę kupić małe śrubeczki bo niestety mój lotniczy warsztat jest ubogi w takie rzeczy)
2. Wymiana serwa (jak tylko dojdzie paczka od moich przyjaciół z Chin)
3. Podcięcie opon (jak wyhoduję sobie odpowiednio duże cojones, żeby zacząć ciąć :P )
Pozdrawiam
- bonk
- Adept / AT!
- Posty: 459
- Rejestracja: 2017-09-07, 20:53
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: W-wa/Lubartów
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Vaterra Ascender by Bonk
Czołem!
Konsekwentnie realizuję założony plan działań. Również zgodnie z założeniami wprowadzam jedną modyfikację, testuję w terenie, a dopiero następnie biorę się za kolejną (żeby na własnej skórze poczuć co się zmienia za każdym razem - w końcu to moja pierwsza trialówka, inaczej się nie nauczę ).
No więc postanowiłem dokonać małej kradzieży z kosmetyczki mojej ukochanej...
I zacząłem ciąć, aż uzbierała się taka kupka gumowych resztek
Efekt który otrzymałem widać na zdjęciu poniżej. Nie jest może idealnie pięknie, ale myślę, że swoją rolę spełni (no i udało się nie uszkodzić żadnej z opon, ponieważ nie ciąłem zbyt głęboko).
Testy w niedzielę. Zobaczymy co to dało
Pozdrawiam!
Bonk
Konsekwentnie realizuję założony plan działań. Również zgodnie z założeniami wprowadzam jedną modyfikację, testuję w terenie, a dopiero następnie biorę się za kolejną (żeby na własnej skórze poczuć co się zmienia za każdym razem - w końcu to moja pierwsza trialówka, inaczej się nie nauczę ).
No więc postanowiłem dokonać małej kradzieży z kosmetyczki mojej ukochanej...
I zacząłem ciąć, aż uzbierała się taka kupka gumowych resztek
Efekt który otrzymałem widać na zdjęciu poniżej. Nie jest może idealnie pięknie, ale myślę, że swoją rolę spełni (no i udało się nie uszkodzić żadnej z opon, ponieważ nie ciąłem zbyt głęboko).
Testy w niedzielę. Zobaczymy co to dało
Pozdrawiam!
Bonk
- Zbyszek
- Teoretyk
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2013-03-19, 17:27
- Imię: Zbyszek
- Lokalizacja: Oborniki wlkp
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Vaterra Ascender by Bonk
bonk pisze:Jesteśmy po pierwszych testach terenowych. Zmiana w zachowaniu modelu jest zdecydowanie zauważalna. Póki co nie dokładam więcej ciężarków. Kolejne modyfikacje na liście na ten miesiąc:
1. Zmiana kąta amortyzatorów (muszę kupić małe śrubeczki bo niestety mój lotniczy warsztat jest ubogi w takie rzeczy)
2. Wymiana serwa (jak tylko dojdzie paczka od moich przyjaciół z Chin)
3. Podcięcie opon (jak wyhoduję sobie odpowiednio duże cojones, żeby zacząć ciąć :P )
Pozdrawiam
Rozumiem że hodowla cojones się powiodła
- Zbyszek
- Teoretyk
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2013-03-19, 17:27
- Imię: Zbyszek
- Lokalizacja: Oborniki wlkp
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Vaterra Ascender by Bonk
Radek pisze:To pojechałeś z oponami
Radek jak to Maciej pisał trza mieć do tego duże jaja . Ciekawe jak będą robić w terenie ?