Defender D110 (Traxxas TRX-4) "Steryd"
- Impuls
- Teoretyk
- Posty: 186
- Rejestracja: 2018-05-13, 04:16
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Defender D110 (Traxxas TRX-4) "Steryd"
Dziękuję za info..właśnie tez czarny wydaje mi się za czarny, i mam podobny problem z nieregularnymi zagłębieniami. Do tego problem w jednym miejscu czarno, w innym ciut jaśniej, noe równe krycie. Nic powalcze coś dalej
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6929
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: Defender D110 (Traxxas TRX-4) "Steryd"
Crow niedawno pytał o mocowanie karoserii na magnesach.
W Sterydzie mam karoserię mocowaną tylko z przodu na magnesach, z tyłu pozostało mocowanie na słupkach, ponieważ jest niewidoczne pod szpejem na dachu...
Złącza do pakietu są umieszczone z tyłu modelu tak, aby można było je rozłączać bez konieczności zdejmowania karoserii z podwozia.
Przed zdjęciem karoserii potrzeba jedynie rozłączyć wtyczkę zasilania modułu oświetlenia: Karoseria w kilku miejscach została wzmocniona arkuszami hipsu, wypukłe miejsce w pokrywie silnika zostało "wypełnione" od wewnątrz kilkoma warstwami hipsu, aby można było w tym miejscu zrobić otwory ustalające pozycję karoserii względem podwozia oraz by możliwe było przykręcenie magnesów: Do karoserii przykręciłem magnesy o średnicy 14mm i grubości 3mm, po dwa na każdą stronę.
Obok magnesów znajdują się otwory, w które wchodzą oryginalne wieżyczki nie pozwalając karoserii przesuwać się na boki. W podwoziu zamocowałem po jednym magnesie 20x3mm na każdy punkt mocowania. Jak widać na zdjęciach, magnesy nie są dokręcone do końca do wieżyczek, to forma regulacji. Wkręcając śrubę z magnesem zwiększa się odstęp pomiędzy magnesami karoserii i podwozia, równocześnie zmniejsza się siła z jaką na siebie oddziałują.
Wykręcając śrubę zwiększa się siłę trzymającą karoserię na miejscu. Jednocześnie wysokość zamocowania karoserii na podwoziu można niezależnie regulować wysuwając wieżyczki.
W Sterydzie mam karoserię mocowaną tylko z przodu na magnesach, z tyłu pozostało mocowanie na słupkach, ponieważ jest niewidoczne pod szpejem na dachu...
Złącza do pakietu są umieszczone z tyłu modelu tak, aby można było je rozłączać bez konieczności zdejmowania karoserii z podwozia.
Przed zdjęciem karoserii potrzeba jedynie rozłączyć wtyczkę zasilania modułu oświetlenia: Karoseria w kilku miejscach została wzmocniona arkuszami hipsu, wypukłe miejsce w pokrywie silnika zostało "wypełnione" od wewnątrz kilkoma warstwami hipsu, aby można było w tym miejscu zrobić otwory ustalające pozycję karoserii względem podwozia oraz by możliwe było przykręcenie magnesów: Do karoserii przykręciłem magnesy o średnicy 14mm i grubości 3mm, po dwa na każdą stronę.
Obok magnesów znajdują się otwory, w które wchodzą oryginalne wieżyczki nie pozwalając karoserii przesuwać się na boki. W podwoziu zamocowałem po jednym magnesie 20x3mm na każdy punkt mocowania. Jak widać na zdjęciach, magnesy nie są dokręcone do końca do wieżyczek, to forma regulacji. Wkręcając śrubę z magnesem zwiększa się odstęp pomiędzy magnesami karoserii i podwozia, równocześnie zmniejsza się siła z jaką na siebie oddziałują.
Wykręcając śrubę zwiększa się siłę trzymającą karoserię na miejscu. Jednocześnie wysokość zamocowania karoserii na podwoziu można niezależnie regulować wysuwając wieżyczki.
Re: Defender D110 (Traxxas TRX-4) "Steryd"
Siema świetny projekt! A może zrobiłbyś poradnik z wycinania leksanu i malowania budy na yt?
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
- ges
- Naczelny grafik
- Posty: 2736
- Rejestracja: 2014-04-26, 18:50
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Trzebnica
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 23 razy
Re: Defender D110 (Traxxas TRX-4)
A mało tego na jutubie?Radziu797 pisze:Siema świetny projekt! A może zrobiłbyś poradnik z wycinania leksanu i malowania budy na yt?
Re: Defender D110 (Traxxas TRX-4) "Steryd"
W języku polskim i fachowo mało? Ja uważa że mało A kolega zrobił to profesjonalnie w porównaniu do innych garaży.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6929
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy