TRX 4 by Thomas
-
- Teoretyk
- Posty: 93
- Rejestracja: 2018-06-16, 12:03
- Imię: Witek
- Lokalizacja: Zabrze PL/Belgia
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: TRX 4 by Thomas
Witam po urlopie,niestety nie mogłem zabrać Defa ze sobą
Efekt pierwszej jazdy "ukręcone prawe lusterko" i zgubiona przednia szekla.
Ze zmian to oryginalne światła Traxxas-a i zagadka dla spostrzegawczych?
Efekt pierwszej jazdy "ukręcone prawe lusterko" i zgubiona przednia szekla.
Ze zmian to oryginalne światła Traxxas-a i zagadka dla spostrzegawczych?
- Grzes
- Teoretyk
- Posty: 111
- Rejestracja: 2018-07-08, 13:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował : 4 razy
Re: TRX 4 by Thomas
Ekstra wyglada na tych mniejszych oponach. Sam zastanawiałem się nad mniejszymi ale opinie były odrzucające
Teraz już wiem, że także wstawię 110 rc4wd może 109 gmade
A na zawody zawsze można ubrać większe duratrax approach.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Teraz już wiem, że także wstawię 110 rc4wd może 109 gmade
A na zawody zawsze można ubrać większe duratrax approach.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Teoretyk
- Posty: 93
- Rejestracja: 2018-06-16, 12:03
- Imię: Witek
- Lokalizacja: Zabrze PL/Belgia
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: TRX 4 by Thomas
Mi się też podobaGrzes pisze:Ekstra wyglada na tych mniejszych oponach
Poniżej krótki filmik pokazujący zachowanie TRX-4 na amorach bez oleju i sprężynach TRX-4 GTS Shock Springs (0.61 Rate - Blue)
[youtube][/youtube]
-
- Teoretyk
- Posty: 93
- Rejestracja: 2018-06-16, 12:03
- Imię: Witek
- Lokalizacja: Zabrze PL/Belgia
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: TRX 4 by Thomas
Korzystając z okazji że trochę popadało postanowiłem przetestować BF Goodrich.
Nie jest źle :W
[youtube][/youtube]
Nie jest źle :W
[youtube][/youtube]
- Gucio95
- Teoretyk
- Posty: 172
- Rejestracja: 2018-05-18, 11:15
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kobyłka
- Podziękował : 3 razy
Re: TRX 4 by Thomas
Mega , a jak zachowują sie amorki jak jedziesz bardzo przechylony np w szerz gorki? Rolkuje go bardziej ? I na samych skałach?
-
- Teoretyk
- Posty: 93
- Rejestracja: 2018-06-16, 12:03
- Imię: Witek
- Lokalizacja: Zabrze PL/Belgia
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: TRX 4 by Thomas
Zrobiłem mały test,niestety kamerzysta ze mnie jak z koziej........Gucio95 pisze:Mega , a jak zachowują sie amorki jak jedziesz bardzo przechylony np w szerz gorki? Rolkuje go bardziej ? I na samych skałach?
Film nie oddaje pod jakim kątem jest górka,według poziomicy w telefonie to między 20 a 40 stopni.
Amory zalane olejem,opony BFGoodrich All-Terrain KO2 1.9" i PL Flat Iron XL
[youtube][/youtube]
Amory bez oleju te same opony.
[youtube][/youtube]
-
- Teoretyk
- Posty: 93
- Rejestracja: 2018-06-16, 12:03
- Imię: Witek
- Lokalizacja: Zabrze PL/Belgia
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: TRX 4 by Thomas
Pierwsza poważna awaria :No i to w piątek :zly
Moja wina,zachciało mi się jazdy do której ten model raczej nie jest stworzony.
Na pełnym gazie uderzyłem w wystający kamień. Nie polecam tego produktu:Xtra Speed Aluminum Front C Hub For Traxxas TRX-4 Black.
W moim egz.niektóre otwory były za płytkie lub nie nagwintowane do końca,
poza tym zbieżność rozjechała się o jakieś 7-8mm co wymusiło zmianę drążka na krótszy.
Ponieważ brak takiego w domowym magazynie,
żeby dopasować jego długość oryginalny drążek został wygięty,co mogło wpłynąć na jego wytrzymałość.
To tak w ramach wyjaśnienia co mogło być przyczyną
że drążek nie wytrzymał.
Ponieważ Belgia jest krajem w którym bardzo ciężko kupić coś na już,ruszyłem na zakupy.
Szanse na oryginalny drążek były co najmniej jak wygrana w totka.
Na szczęście w sklepie modelarskim mieli jakieś końcówki,kawałek nagwintowanego pręta i rurkę mosiężną. Tak powstał nowy drążek,jestem ciekaw jak z wytrzymałością?
Moja wina,zachciało mi się jazdy do której ten model raczej nie jest stworzony.
Na pełnym gazie uderzyłem w wystający kamień. Nie polecam tego produktu:Xtra Speed Aluminum Front C Hub For Traxxas TRX-4 Black.
W moim egz.niektóre otwory były za płytkie lub nie nagwintowane do końca,
poza tym zbieżność rozjechała się o jakieś 7-8mm co wymusiło zmianę drążka na krótszy.
Ponieważ brak takiego w domowym magazynie,
żeby dopasować jego długość oryginalny drążek został wygięty,co mogło wpłynąć na jego wytrzymałość.
To tak w ramach wyjaśnienia co mogło być przyczyną
że drążek nie wytrzymał.
Ponieważ Belgia jest krajem w którym bardzo ciężko kupić coś na już,ruszyłem na zakupy.
Szanse na oryginalny drążek były co najmniej jak wygrana w totka.
Na szczęście w sklepie modelarskim mieli jakieś końcówki,kawałek nagwintowanego pręta i rurkę mosiężną. Tak powstał nowy drążek,jestem ciekaw jak z wytrzymałością?
-
- Teoretyk
- Posty: 93
- Rejestracja: 2018-06-16, 12:03
- Imię: Witek
- Lokalizacja: Zabrze PL/Belgia
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: TRX 4 by Thomas
Mocowanie na takich magnesach https://www.supermagnete.be/magneten-om ... -S-15-04-N
Przy zamawianiu nie wziąłem pod uwagę jak nisko można opuścić przednie mocowanie i okazało się
że w sumie 8mm magnesu to trochę za dużo i buda z przodu jest trochę wyżej.
Z braku innego kleju wszystko połączyłem klejem na gorąco,póki co zdaje egzamin.
Jak znajdę chwilę czasu to trochę obrobię klej i pomaluję bo teraz to wygląda niezbyt dobrze.
Przy zamawianiu nie wziąłem pod uwagę jak nisko można opuścić przednie mocowanie i okazało się
że w sumie 8mm magnesu to trochę za dużo i buda z przodu jest trochę wyżej.
Z braku innego kleju wszystko połączyłem klejem na gorąco,póki co zdaje egzamin.
Jak znajdę chwilę czasu to trochę obrobię klej i pomaluję bo teraz to wygląda niezbyt dobrze.