Kto i w jakiej klasie w sezonie 2015?
- Topaz
- Początkujący
- Posty: 122
- Rejestracja: 2014-09-22, 20:14
- Imię: Adam(45),Mateusz(12)
- Lokalizacja: łódzkie
Regulamin czytałem i jak pisałem technicznie auto spełni wymagania, pytam ogólnie czy nikt się nie obrazi bo na ostatnich zawadach widziałem, że w scaled nie było chyba żadnego SCXa i wiem, że raczej szykowane są do sporta lub wyżej.Jerry_Cornelius pisze:Regulamin scaled
Proszę przestudiować, pytania zadawać w temacie danej klasy
:W
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6929
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Oj tam, ja bym się Błażej na razie tym nie przejmował.RC-Nennox pisze:Zastanawiam się czemu tak mało jest chętnych na klasę extreme?
Może pomogła by prezentacja jakimi modelami startuje się w danej klasie, bo np co do zmot extreme to powstały już legendy
Błażej, w Grupie Warszawskiej nie ma chętnych do extreme? Może mały lobbing?
Czołem! Nikt się nie obrazi o ile model będzie spełniał wymaganiaTopaz pisze: :W
Regulamin czytałem i jak pisałem technicznie auto spełni wymagania, pytam ogólnie czy nikt się nie obrazi bo na ostatnich zawadach widziałem, że w scaled nie było chyba żadnego SCXa i wiem, że raczej szykowane są do sporta lub wyżej.
Jeśli to model z awatara, to mam wątpliwości co do szerokości zderzaka - załóż garaż (o ile go nie posiadasz jeszcze), wstaw fotki, podaj specyfikację i tam zadaj pytanie, tak będzie łatwiej. Na pewno sporo też trzeba ograniczyć w axialu wykrzyż zawieszenia.
- Topaz
- Początkujący
- Posty: 122
- Rejestracja: 2014-09-22, 20:14
- Imię: Adam(45),Mateusz(12)
- Lokalizacja: łódzkie
Zderzak się przerobi, to nie problemjaruso13 pisze: Czołem! Nikt się nie obrazi o ile model będzie spełniał wymagania
Jeśli to model z awatara, to mam wątpliwości co do szerokości zderzaka - załóż garaż (o ile go nie posiadasz jeszcze), wstaw fotki, podaj specyfikację i tam zadaj pytanie, tak będzie łatwiej. Na pewno sporo też trzeba ograniczyć w axialu wykrzyż zawieszenia.
Dobra, nie zaśmiecam więcej tego tematu, w wolnej chwili zrobię jak radzisz i zapytam o opinię.
Tak czy inaczej deklarujemy scaled, najwyżej jak coś nie wyjdzie, to sport.
Mateusz już nie może się doczekać pierwszych zawodów
Pozdrawiam
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6929
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Ok. To tatuś składaj swój model, co będziesz młodemu przeszkadzał w jeździeTopaz pisze:Oczywiście Mateusz, ja jestem tylko sponsorem, zapleczem logistycznym i technicznymjaruso13 pisze: Topaz, Ty będziesz startował, czy Mateusz?
No chyba, że w końcu uruchomię drugi model, to wtedy dla zabawy też bym wystartował. Ale Axialem Mateusz jeździ.
Radek, a patrzyłeś na to?Radek pisze:Ale numer, tak a reform e zrobiliście z klasami że tylko wiem co i jak jest w truckach wstyd się przyznać
To taka "ściąga" aby zorientować się wstępnie w wymaganiach technicznych, szczegóły są już w regulaminach.
Polecam wszystkim zainteresowanym... :W
- cina
- Weteran / AT!
- Posty: 2490
- Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Konstantynów
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
To może i my przyjedziemy ... zależy od rozwiązania sytuacji rodzinnejjaruso13 pisze:Na pocieszenie napiszę, że przy obecnych regulaminach stockowy axial bez przeróbek klasyfikuje się do klasy extreme, więc nawet gdy nie spełnisz wymagań Scaled czy Sport to masz w zasadzie pewność, że zostaniesz dopuszczony do zawodów w Extreme.