6. Regulamin Klasy Truck (T) + FAQ na sezon 2017
- Tomek.Z
- Weteran / AT!
- Posty: 1318
- Rejestracja: 2012-03-14, 18:32
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Olkusz
- Podziękował : 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Regulamin Klasy Truck (T) + FAQ na sezon 2017
Tak , będą naliczane punkty , chodzi tu o to , że jeżeli bramkę skosisz przednią osią , czyli po niej przejedziesz , bramka nie zostanie zaliczona i musisz próbować ponownie.
- XAX
- Teoretyk
- Posty: 660
- Rejestracja: 2014-02-15, 23:57
- Imię: Bartłomiej
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Regulamin Klasy Truck (T) + FAQ na sezon 2017
Tak też myślałem.
Moim zdaniem w punkcie 3.5b powinien być dopisek w nawiasie: (w przypadku dotknięcia słupka będą naliczane punkty karne)
Moim zdaniem w punkcie 3.5b powinien być dopisek w nawiasie: (w przypadku dotknięcia słupka będą naliczane punkty karne)
- czayo
- Dinożarł / AT!
- Posty: 3734
- Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Re: Regulamin Klasy Truck (T) + FAQ na sezon 2017
XAX, tak jak Tomek napisał. A sam punkt, nie dotyczy punktowania, a warunków które należy spełnić aby zaliczyć bramkę, stąd brak wzmianki o punktach. Jeśli byłby to wyjątek, wtedy była by wzmianka. Skoro nie ma, punktujemy według normalnych zasad.
Co do ciężarówek, trzeba pamiętać o jednym. Są to w dalszym ciągu modele, i nie da się wszystkiego z rzeczywistości przełożyć. Stąd takie a nie inne ograniczenia. Każda ciężarówka może zostać poprawiona żeby miała lepsze właściwości terenowe, ale muszą one być sprawiedliwe dla wszystkich.
Jeśli zaczniemy tworzyć wyjątki, to zaraz urośnie ich wiele, a z czasem okaże się że i tak nie ma takich ciężarówek na zawodach, bo okaże się że bardziej opłacalne jest zwężenie szerokości osi żeby się schowały pod kabinę, niż jechanie szerszym modelem z wystającymi kołami.
Stąd takie podejście a nie inne. Stawiam że w obecne przepisy mieści się 99% a nawet i więcej ciężarówek jeżdzących po świecie. Więc jest z czego wybierać.
Co do ciężarówek, trzeba pamiętać o jednym. Są to w dalszym ciągu modele, i nie da się wszystkiego z rzeczywistości przełożyć. Stąd takie a nie inne ograniczenia. Każda ciężarówka może zostać poprawiona żeby miała lepsze właściwości terenowe, ale muszą one być sprawiedliwe dla wszystkich.
Jeśli zaczniemy tworzyć wyjątki, to zaraz urośnie ich wiele, a z czasem okaże się że i tak nie ma takich ciężarówek na zawodach, bo okaże się że bardziej opłacalne jest zwężenie szerokości osi żeby się schowały pod kabinę, niż jechanie szerszym modelem z wystającymi kołami.
Stąd takie podejście a nie inne. Stawiam że w obecne przepisy mieści się 99% a nawet i więcej ciężarówek jeżdzących po świecie. Więc jest z czego wybierać.