REGULAMIN KLASY TT - SEZON 2013 [archiwum]
REGULAMIN KLASY TT - SEZON 2013 [archiwum]
Jesteśmy w połowie sezonu 2012 Ponieważ dostaję zapytania na forum lub pw czy gg w stylu
,, czy tym autem będę mógł startować w TT?" wychodzę naprzeciw pytaniom i pozwoliłem sobie wystosować oświadczenie.
W sezonie 2013 regulamin z 2012 obowiązuje dalej. Lecz aby zachować niepowtarzalny klimat klasy TT nowością będzie zapis o tym że:
do TT kwalifikują się auta seryjne spełniające regulamin z 2012 ale startujące obecnie lub kiedyś w ETT bądź TT 1:1.
W dobie internetu udowodnić to bardzo prosto wystarczy fota pojazdu 1:1 biorącego udział aktualnie bądź kiedyś w zmaganiach w obrębie ETT lub TT na podstawie której budujemy swój model. :ok
Aby nie odtrącać forumowiczów pomysłowych przewyższających fantazją zawodników 1:1 będzie również dopisana uwaga
Jeżeli ktoś zrobi model zgodnie z głównymi wymaganiami TT tj> seryjny pojazd, oryginalny rozstaw osi, klatka, kierowca w kasku itd a nie będzie miał dokumentacji że występuje bądź występował on w prawdziwym TT to wspólnie z aktualnymi zawodnikami TT jednogłośnie i jawnie zdecydujemy o dopuszczeniu go do startów w TT bądź nie .
To wszystko
:W
,, czy tym autem będę mógł startować w TT?" wychodzę naprzeciw pytaniom i pozwoliłem sobie wystosować oświadczenie.
W sezonie 2013 regulamin z 2012 obowiązuje dalej. Lecz aby zachować niepowtarzalny klimat klasy TT nowością będzie zapis o tym że:
do TT kwalifikują się auta seryjne spełniające regulamin z 2012 ale startujące obecnie lub kiedyś w ETT bądź TT 1:1.
W dobie internetu udowodnić to bardzo prosto wystarczy fota pojazdu 1:1 biorącego udział aktualnie bądź kiedyś w zmaganiach w obrębie ETT lub TT na podstawie której budujemy swój model. :ok
Aby nie odtrącać forumowiczów pomysłowych przewyższających fantazją zawodników 1:1 będzie również dopisana uwaga
Jeżeli ktoś zrobi model zgodnie z głównymi wymaganiami TT tj> seryjny pojazd, oryginalny rozstaw osi, klatka, kierowca w kasku itd a nie będzie miał dokumentacji że występuje bądź występował on w prawdziwym TT to wspólnie z aktualnymi zawodnikami TT jednogłośnie i jawnie zdecydujemy o dopuszczeniu go do startów w TT bądź nie .
To wszystko
:W
Ostatnio zmieniony 2014-12-01, 09:36 przez Pablo, łącznie zmieniany 1 raz.
- luki
- Początkujący
- Posty: 1121
- Rejestracja: 2011-12-15, 00:35
- Imię: Luki
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Czy to zdjęcie będzie podstawą zakwalifikowana modelu do TT. Trudno mi jest ustalić czy ten 1:1 brał udział bo to rarytas , no ale poco ktoś by się bawił w klatki itp ,itd.
Ostatnio zmieniony 2012-05-31, 23:28 przez luki, łącznie zmieniany 1 raz.
- luki
- Początkujący
- Posty: 1121
- Rejestracja: 2011-12-15, 00:35
- Imię: Luki
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Auto rozkminione ale zdjęcie TT znalazłem jako jedyne a więcej tu http://www.csepel-sziget.hu/wordpress/f ... o/d566.htm Starów tu jak grzybów a ja zawsze robię sobie pod górke.
Csepel D-566 średnich obowiązek samochodem terenowym
Csepel D-344 został zaprojektowany w celu zastąpienia pojazdu. Charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami projektowymi takimi jak projektowanie i bulldogfülkés uchylne niezależnym zawieszeniem.
Rama drabina stalowa z osobistego kabiny +1 (rozkładane łóżko dla 2 osób są niezbędne do siedziby osoba może zostać utworzony.) Na górnej części silnika, a następnie ciało się znajduje. Platforma wykonana jest z tłoczonego aluminium.
Ciśnienie opon jest regulowany na bieżąco. Pierwsza i trzecia oś między kołami są pneumatycznie połączony diff.zár. Zawieszenie ze sprężynami skrętnymi i gumowych sprężyn pomocniczych z lengéskényelemről (naprawdę jest) hydrauliczny amortyzator zapewnia. Układ wydechowy jest wyposażony w hamulce.
Rodzaje wciągarki o 450 kg cięższy niż wciągarki montowane na tylnej części podwozia, napędu mechanicznego.
Ratownictwa technicznego samozaładowcze dźwig i kontener wykonany wersje. Ponadto, wykonane w wersji 4x4 kerékképletü D-544-typ numeru, i 8x8 prototyp D-588 został także przygotowany jako numeru modelu.
Dane techniczne
Model D-566 Csepel
Rolling Masa całkowita: 14.500 kg
Curb waga: 9.500 kg pliki *
Dostępny waga: 5.000 kg
Masa przyczepy: 5.000 kg
Napęd 6x6
Szczególna moc: 10 kW / t
Długość: 7100 mm
Szerokość: 2500 mm
Galeria
Wysokość: 2740 mm **
Rozmiar platformy: 4500 mm x 2350 mm
Prześwit: 465 mm
Kąt, przód / tył: 40 ° / 40 °
Minimalny promień skrętu: 9,5 m
Rozstaw kół, przód / tył mm 2050 mm/2050
Rozstaw osi:-B: 2900 mm
-BC: 1 400 mm
Prędkość maksymalna głównej drogi: 80 kilometrów na godzinę
Pojemność zbiornika paliwa: 280 l
Zakres głównej drogi: 800 km
Lejtőmászó pojemność: 30 °
Wading Capability: 1,4 m
Opony ilość / rozmiar 6 +1 / 14.00-20
Typ silnika: Raba-MAN 2156-01 HM6
Silnik System: Diesel, chłodzony wodą
Układ cylindrów / Number: Serial / 6
Moc maksymalna (kW / KM): 147/200
Syntetyczny Skrzynia biegów: 6 +1 kézikapcsolású prędkość
Sprzęgło: jednotarczowe suche
Układ hamulcowy:-operacyjne: podwójne hydrauliczne hamulce tarczowe powietrza
Nagrywarka: mechaniczne, levegőrásegítéssel
Układ elektryczny: 24 V
Produkcja: Fabryki samochodów Csepel
Położenie Zastosowanie: Węgry
Przetłumacz mi ten fragment na niebiesko jak możesz bo mam problemy z węgierskim
albo to: Csepel D-344 został zaprojektowany w celu zastąpienia pojazdu. Charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami projektowymi takimi jak projektowanie i bulldogfülkés uchylne niezależnym zawieszeniem.
Czy to ma związek z fotą zawieszenia którą wstawiałeś ostatnio?
Csepel D-344 został zaprojektowany w celu zastąpienia pojazdu. Charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami projektowymi takimi jak projektowanie i bulldogfülkés uchylne niezależnym zawieszeniem.
Rama drabina stalowa z osobistego kabiny +1 (rozkładane łóżko dla 2 osób są niezbędne do siedziby osoba może zostać utworzony.) Na górnej części silnika, a następnie ciało się znajduje. Platforma wykonana jest z tłoczonego aluminium.
Ciśnienie opon jest regulowany na bieżąco. Pierwsza i trzecia oś między kołami są pneumatycznie połączony diff.zár. Zawieszenie ze sprężynami skrętnymi i gumowych sprężyn pomocniczych z lengéskényelemről (naprawdę jest) hydrauliczny amortyzator zapewnia. Układ wydechowy jest wyposażony w hamulce.
Rodzaje wciągarki o 450 kg cięższy niż wciągarki montowane na tylnej części podwozia, napędu mechanicznego.
Ratownictwa technicznego samozaładowcze dźwig i kontener wykonany wersje. Ponadto, wykonane w wersji 4x4 kerékképletü D-544-typ numeru, i 8x8 prototyp D-588 został także przygotowany jako numeru modelu.
Dane techniczne
Model D-566 Csepel
Rolling Masa całkowita: 14.500 kg
Curb waga: 9.500 kg pliki *
Dostępny waga: 5.000 kg
Masa przyczepy: 5.000 kg
Napęd 6x6
Szczególna moc: 10 kW / t
Długość: 7100 mm
Szerokość: 2500 mm
Galeria
Wysokość: 2740 mm **
Rozmiar platformy: 4500 mm x 2350 mm
Prześwit: 465 mm
Kąt, przód / tył: 40 ° / 40 °
Minimalny promień skrętu: 9,5 m
Rozstaw kół, przód / tył mm 2050 mm/2050
Rozstaw osi:-B: 2900 mm
-BC: 1 400 mm
Prędkość maksymalna głównej drogi: 80 kilometrów na godzinę
Pojemność zbiornika paliwa: 280 l
Zakres głównej drogi: 800 km
Lejtőmászó pojemność: 30 °
Wading Capability: 1,4 m
Opony ilość / rozmiar 6 +1 / 14.00-20
Typ silnika: Raba-MAN 2156-01 HM6
Silnik System: Diesel, chłodzony wodą
Układ cylindrów / Number: Serial / 6
Moc maksymalna (kW / KM): 147/200
Syntetyczny Skrzynia biegów: 6 +1 kézikapcsolású prędkość
Sprzęgło: jednotarczowe suche
Układ hamulcowy:-operacyjne: podwójne hydrauliczne hamulce tarczowe powietrza
Nagrywarka: mechaniczne, levegőrásegítéssel
Układ elektryczny: 24 V
Produkcja: Fabryki samochodów Csepel
Położenie Zastosowanie: Węgry
Przetłumacz mi ten fragment na niebiesko jak możesz bo mam problemy z węgierskim
albo to: Csepel D-344 został zaprojektowany w celu zastąpienia pojazdu. Charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami projektowymi takimi jak projektowanie i bulldogfülkés uchylne niezależnym zawieszeniem.
Czy to ma związek z fotą zawieszenia którą wstawiałeś ostatnio?