Ford F350 "Pussycat"
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6928
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Ford F350 "Pussycat"
Od jakiegoś czasu chodziła mi po głowie zabudowa typu truggy, miał być hilux ale jakiś wysyp ostatnio nastąpił, więc padło na karoserię fordziny.
Miało być nisko, wąsko i skalowo na kołach 1.55 ale model buduję dla Eweliny, więc to ona ma tu decydujące zdanie co do wyglądu
Specyfikacja:
- mosty - rc channel wąskie (przełożenie 2,66:1)
- rama - zmodyfikowana axialowa
- przekładnia - reduktor HPI (przełożenie 7,4:1)
- rozdzielacz - 1:1 Czayo lub okrojony T1 (przełożenie 2,18:1)
- opony - Proline Flat Iron 1.9 (średnica xxx mm)
- felgi beadlock 1.9, alumiowe z rc4wd
- obficie obdarzona kierowniczka z długimi nogami (takie wytyczne otrzymałem)
Ogólna koncepcja:
Kierowniczka o pożądanych cechach zewnętrznych:
Podwozie prawie skończone, niebawem wrzucę zdjęcia..
Miało być nisko, wąsko i skalowo na kołach 1.55 ale model buduję dla Eweliny, więc to ona ma tu decydujące zdanie co do wyglądu
Specyfikacja:
- mosty - rc channel wąskie (przełożenie 2,66:1)
- rama - zmodyfikowana axialowa
- przekładnia - reduktor HPI (przełożenie 7,4:1)
- rozdzielacz - 1:1 Czayo lub okrojony T1 (przełożenie 2,18:1)
- opony - Proline Flat Iron 1.9 (średnica xxx mm)
- felgi beadlock 1.9, alumiowe z rc4wd
- obficie obdarzona kierowniczka z długimi nogami (takie wytyczne otrzymałem)
Ogólna koncepcja:
Kierowniczka o pożądanych cechach zewnętrznych:
Podwozie prawie skończone, niebawem wrzucę zdjęcia..
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6928
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Na początku był chaos, czyli przymiarki do mostów axiala:
1. Flat Irony 1.9 na beadlockach z rc4wd :No :
2. Trail bustery 1.9 na felgach HPI stock car (zero offset):
3. Chińskie rockcrushery 1.9 na felgach plastikowych "land rover style":
Najbliżej były trialbustery i SDI doctory na felgach SDI (-5mm offset)
Na mostach rc-channel z kolei potrzebne były felgi z dodatnim offsetem:
4. Dick Cepek Country 1.9 na felgach od CC-01 (optymalna średnica wg mnie - 100 mm):
5. Chińskie opony 106mm na HPI stock car:
6. Mud Trashers 1.55 na felgach 1.5 od podwozia mini (też ok to wyglądało):
Kierownik projektu wybrał jednak opcję
7. Flat Irony na aluminiowych beadlockach z rc4wd (już nieprodukowanych):
.. więc nie pozostało mi nic innego jak zaszyć się w dziupli modelarskiej (niesprzątanej od wieków)....
1. Flat Irony 1.9 na beadlockach z rc4wd :No :
2. Trail bustery 1.9 na felgach HPI stock car (zero offset):
3. Chińskie rockcrushery 1.9 na felgach plastikowych "land rover style":
Najbliżej były trialbustery i SDI doctory na felgach SDI (-5mm offset)
Na mostach rc-channel z kolei potrzebne były felgi z dodatnim offsetem:
4. Dick Cepek Country 1.9 na felgach od CC-01 (optymalna średnica wg mnie - 100 mm):
5. Chińskie opony 106mm na HPI stock car:
6. Mud Trashers 1.55 na felgach 1.5 od podwozia mini (też ok to wyglądało):
Kierownik projektu wybrał jednak opcję
7. Flat Irony na aluminiowych beadlockach z rc4wd (już nieprodukowanych):
.. więc nie pozostało mi nic innego jak zaszyć się w dziupli modelarskiej (niesprzątanej od wieków)....
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6928
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Eee tam, te mają jakieś 106mm i to już za dużo jak dla mnie do tej karoserii (nie chcę jej podcinać).
Poszerzenia nie są potrzebne, bo przy irockach to ja mogę całkiem schować opony w nadkolach przy felgach z zerowym offsetem.
Jakub, felgi przeleżały u mnie ponad 2 lata, mam je od kolegi Africa.
Rc4wd ma takie w ofercie ale 1.55".
Poszerzenia nie są potrzebne, bo przy irockach to ja mogę całkiem schować opony w nadkolach przy felgach z zerowym offsetem.
Jakub, felgi przeleżały u mnie ponad 2 lata, mam je od kolegi Africa.
Rc4wd ma takie w ofercie ale 1.55".
Pewnie tylko dlatego, że większość gratów wyniosłem na zimę na strychZapo pisze:W porównaniu z moja kotłownią to panuje u Ciebie ład i porządek