LD D110 - Injora
Re: LD D110 - Injora
hehe, u mnie powyżej 200g koła miały na "dzień dobry", po dociążeniu jedno koło waży 370g.
- ges
- Naczelny grafik
- Posty: 2736
- Rejestracja: 2014-04-26, 18:50
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Trzebnica
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 23 razy
Re: LD D110 - Injora
Idzie jak dzik, jeszcze po terenie nie jechałem ale nie sądzę, żeby coś się stało.
Re: LD D110 - Injora
Uwierz, że było to przypadkowe. Testy w terenie już niebawem, jak tylko kolejne 2 miesiące odczekam na zamówienie
Szafir, od początku wiedziałem, że idziesz na grubo z projektem
Re: LD D110 - Injora
no i przyszły kolejne elementy układanki.
servo injora 35KG INJS035
Silnik Austar 45T
Zderzak tylny z szeklami
zderzak przedni z szeklami + 2x LED
i jeszcze jakieś tam pierdoły
z problemów które już napotkałem to mocowanie do orczyka serwa. Musze chyba iśc za przykładem innych i zrobić zawieszenie na 3link z drążkiem panharda.
Regulator wp1080 od hobbywingservo injora 35KG INJS035
Silnik Austar 45T
Zderzak tylny z szeklami
zderzak przedni z szeklami + 2x LED
i jeszcze jakieś tam pierdoły
z problemów które już napotkałem to mocowanie do orczyka serwa. Musze chyba iśc za przykładem innych i zrobić zawieszenie na 3link z drążkiem panharda.
Re: LD D110 - Injora
Hehe, zgapa, zgapa. Masz dokładnie te same rzeczy co ja. Identyko zderzaki, 1080, silnik, serwo
Re: LD D110 - Injora
Nazwa inna, bo Defender D110 ma rozstaw osi 110 cali, czyli 280 cm i długość całkowita auto to bodajże ok. 4,6m. Nadwozie Injory jest na rozstaw 313mm, czyli zbliżony do D127 - 322 cm, co potwierdza też długość nadwozia, ~5m.
Ja mam silnik 35T, serwo Injory też chyba brałem to mniejsze, 21kg, które u mnie będzie służyć jako napęd serwa. Do skrętu mam DS3225 25kg. Budę mam zieloną, ale reszta podobna.
Ja mam silnik 35T, serwo Injory też chyba brałem to mniejsze, 21kg, które u mnie będzie służyć jako napęd serwa. Do skrętu mam DS3225 25kg. Budę mam zieloną, ale reszta podobna.
Re: LD D110 - Injora
no i kolejna dobra dawka wiedzy powinienem zmienić temat na n30n_neon noob china garage
ale do rzeczy ... poskładałem elektrownie i ruszyłem na wycieczkę panelowo-gresową - jazda po mieszkaniu, po 15 minutach dotykam regiel i silnik i wszystko gorące jak diabli.
Od razu jak w dym napisałem do szanownego forumowicza szafir51 podążając za radą wszystko poszło pod śrubokręt. Przesmarowałem wszystko do ostatniej śrubki, od razu w casto zaopatrzyłem się w klej do śrub ( nie wiem jak innym ale mi po pierwszych jazdach dzieciaki z dywanu wynajdowały śrubki) . Po tych zabiegach, ładowanko pakietu nawet 30 minut zabawy, ciągając po pokojach komplet Świeżaków w wózku nie powodował zadyszki na reglu. Aktualnie na poxipol dwuskładnikowy podkleiłem magnesy do budy, więc lada dzień podwozie połączy się z budą ... w mojej głowie już zastanawiam się nad lokalizacją pierwszego wypadu terenowego. Kolejne graty zamówione na Ali więc aktualizacja za 2 miesiące
Zrobiłem przymiarkę wagową, dojdzie do tego jeszcze szpej , bagażnik na dach, na pewno jeszcze zapas na tylna klape więc waga modelu na pewno zyska jeszcze z 0.5kg, aktualnie chyba waga średnia
Re: LD D110 - Injora
Projekt pewnie znany jak Defender w modelach trialowych ale co mnie tam to interesuje jak ja zakochany po uszy w Defku a jak wiadomo, miłość czasem jest głupa i ślepa
Będę się wzorował na tym pięknym projekcie od ECD Automotive Design, różnica na pewno będzie w bagażniku dachowym. Nie specjalnie podoba mi się te TRXowe orurowanie. I nie wiem czy podołam z nadkolami, ale na pewno będę próbował. Za mało jeszcze wiem jak, gdzie i z czego. Na pewno buda idzie w kolor, zastanawiałem się nad tym od początku składania .. ale teraz jestem już pewny, powoli rozglądam się już za innymi felgami i zmianą opon na niższy profil. Aktualnie może to i fajne w terenie ale chyba bardziej w tym momencie chodzi mi o wygląd z resztą pewnie zdanie zmienię jeszcze 100 razy
Co się działo jak było cicho w temacie, w sumie nic fascynującego. Kilka zmian, większość rzeczy które robię, robię pierwszy raz więc zanim skończę już mam na to inne rozwiązania
Od długiego czasu marudziłem o różnicy wysokości wieżyczek, czekając na przesyłkę postanowiłem sprawdzić jak to będzie wyglądało, na razie prowizoryczne ale w końcu def stoi równo. Dodatkowo na fotce można się dopatrzyć zmiany miejsca pakietu. Niestety aby zniwelować wysokość pomiędzy ramą a nadwoziem pakiet powędrował bliżej środka, prostopadle do ramy.
Wpadły również magnesy trzymające budę. Błąd, że przykleiłem je na poxipol, straciłem tym samym możliwość zmiany położenia nadwozia. Z plusów takiego rozwiązania to osadzenie nadwozia najbliżej ramy. Przednie mocowania magnesów będą zrobione tak jak tylne, czyli z płyty aluminiowej wyjętej ze starej lampy oświetlającej elewacje jednego z warszawskich budynków uczelni wyższej Dość długi czas walczę z amortyzatorami i dalej nie wiem czy brak mi doświadczenia czy rozwiązanie dwóch sprężyn w amorku to kiepskie połączenie. Amorki 100mm od Injory, jedne z tańszych i mam wątpliwość czy twardość tych amortyzatorów można w jakikolwiek sposób ustawić równo, przynajmniej na jednej osi. Pomijam to, że ciekną. Wniosek, muszę zamówić nowe
W wolnej chwili podmalowałem jeszcze trochę wnętrze, nie jest skończone na 100%, zapomniałem z modelarni koloru białego i niebieskiego, więc coś tam się jeszcze lekko zmieni.
No i nie darował bym sobie jak bym w tym śniegu go nie wytarzał
Podczas 5 minutowej jazdy straciłem 2 śrubki z mostów, oraz pojawiły się luzy na kołach więc po śnieżnych harcach była kacja serwisowa z klejem do śrub Nauczka na przyszłość żeby nie zabierać defa bez walizki z narzędziami
Będę się wzorował na tym pięknym projekcie od ECD Automotive Design, różnica na pewno będzie w bagażniku dachowym. Nie specjalnie podoba mi się te TRXowe orurowanie. I nie wiem czy podołam z nadkolami, ale na pewno będę próbował. Za mało jeszcze wiem jak, gdzie i z czego. Na pewno buda idzie w kolor, zastanawiałem się nad tym od początku składania .. ale teraz jestem już pewny, powoli rozglądam się już za innymi felgami i zmianą opon na niższy profil. Aktualnie może to i fajne w terenie ale chyba bardziej w tym momencie chodzi mi o wygląd z resztą pewnie zdanie zmienię jeszcze 100 razy
Co się działo jak było cicho w temacie, w sumie nic fascynującego. Kilka zmian, większość rzeczy które robię, robię pierwszy raz więc zanim skończę już mam na to inne rozwiązania
Od długiego czasu marudziłem o różnicy wysokości wieżyczek, czekając na przesyłkę postanowiłem sprawdzić jak to będzie wyglądało, na razie prowizoryczne ale w końcu def stoi równo. Dodatkowo na fotce można się dopatrzyć zmiany miejsca pakietu. Niestety aby zniwelować wysokość pomiędzy ramą a nadwoziem pakiet powędrował bliżej środka, prostopadle do ramy.
Wpadły również magnesy trzymające budę. Błąd, że przykleiłem je na poxipol, straciłem tym samym możliwość zmiany położenia nadwozia. Z plusów takiego rozwiązania to osadzenie nadwozia najbliżej ramy. Przednie mocowania magnesów będą zrobione tak jak tylne, czyli z płyty aluminiowej wyjętej ze starej lampy oświetlającej elewacje jednego z warszawskich budynków uczelni wyższej Dość długi czas walczę z amortyzatorami i dalej nie wiem czy brak mi doświadczenia czy rozwiązanie dwóch sprężyn w amorku to kiepskie połączenie. Amorki 100mm od Injory, jedne z tańszych i mam wątpliwość czy twardość tych amortyzatorów można w jakikolwiek sposób ustawić równo, przynajmniej na jednej osi. Pomijam to, że ciekną. Wniosek, muszę zamówić nowe
W wolnej chwili podmalowałem jeszcze trochę wnętrze, nie jest skończone na 100%, zapomniałem z modelarni koloru białego i niebieskiego, więc coś tam się jeszcze lekko zmieni.
No i nie darował bym sobie jak bym w tym śniegu go nie wytarzał
Podczas 5 minutowej jazdy straciłem 2 śrubki z mostów, oraz pojawiły się luzy na kołach więc po śnieżnych harcach była kacja serwisowa z klejem do śrub Nauczka na przyszłość żeby nie zabierać defa bez walizki z narzędziami
- ges
- Naczelny grafik
- Posty: 2736
- Rejestracja: 2014-04-26, 18:50
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Trzebnica
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 23 razy
Re: LD D110 - Injora
Te budy widziałeś?
https://www.rc4x4-shop.com/Land-Rover-D ... y-d153.htm
http://www.rcmodelex.com/www-rcmodelex- ... plet-JG-RC
A jak już je pooglądasz, to popatrz na tę którą masz i zobacz co jest z nią nie tak.
Farby Tamiya (seria PS) mają kolor zbliżony do defka, którego dałeś jako przykład.
Cheerokiego takim malowałem: viewtopic.php?f=23&t=12521&start=330
https://www.rc4x4-shop.com/Land-Rover-D ... y-d153.htm
http://www.rcmodelex.com/www-rcmodelex- ... plet-JG-RC
A jak już je pooglądasz, to popatrz na tę którą masz i zobacz co jest z nią nie tak.
Farby Tamiya (seria PS) mają kolor zbliżony do defka, którego dałeś jako przykład.
Cheerokiego takim malowałem: viewtopic.php?f=23&t=12521&start=330
Re: LD D110 - Injora
kuuuurdeee piękna ta buda z rc4x4 Nadkola, wlew paliwa, i mocowania drzwi to wiem na pewno że sa do poprawy.
Re: LD D110 - Injora
właśnie widzę po cenach z twoich propozycji, że chyba maja błąd na stronie albo mi kurs dolca sie nie zgadza
Wygłupiać się nie będę, za mało umiejętności,czasu, wiedzy, miejsca na warsztat i za chudy portfel na takie zabawy. Detale które jako tako odbiegają od oryginału postaram się tylko zbliżyć wyglądem do tego z fotki, czyli wloty na masce, klamki, wlew paliwka, nadkola, mniejsze kapcie z mniej agresywnym bieżnikiem, wysokość zawieszenia no i ten kolorek. Z tego powodu właśnie jest idea budowy czegoś swojego, bo jak bym chciał pobrykać tylko w terenie to TRX4 czy Axial RTR, już dawno by zawitał.
Z reszta o wadach skali w tej budzie przekonałem sie przy odwzorowaniu tablicy rejestracyjnej, tablica w skali nie chce się spasować w swoim miejscu, proporcje tablicy pod rejke są wywalone w kosmos